Äntligen fredag

Så skönt! Denna veckan har gått rellativit fort tycker jag. Men det beror väl på projektdagarna vi hade onsdag & torsdag antar jag.

Igår va vi på möte, jag, Micie & Karro, i Helsingborg med killen som ska göra vår hemsida. Vi har träffat han innan och kommit överens om hur den skulle se ut. Men sen har vi inte varit riktigt nöjda... Jätte tråkigt! Så vi fick fixa till det igår.

Nu sitter jag här i alla fall vid köksbordet med frukosten i högsta hugg! Det börjar bli lite bråttom nu Louise...
Vi ska börja skoldagen med att lyssna p en föreläsare som kommer till affärsjuridiken. Och Ronney kommer inte bli så glad om jag är sen! (Alla som haft Ronney vet vad jag pratar om...)

Bilderna sen i onsdags kväll har jag inte hunnit lägga in ännu. Det får bli senare idag!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0