En dag i Malmö

Pust, jag är helt slut nu.
Vi körde, eller jag rättare sagt och de andra åkte,
från Ä vid halv11 och hemma nu efter 19.

Vi åkte ner för att titta på Oscars lillasyster Marcela som skulle tävla i DM i
cheerleading. De var jätte dukiga! :) Marcella var sånn som var där uppe i luften och
hade sig:P Skit coolt!
Min dotter ska gå på sånt;)

Innan hon dansade, när det var massa andra nummer, stack jag och Oscar<3
över till fotbollsarenan och kollade MFF vs. Kosvos landslag... Hehe.
En i Oscars lag skulle va med där för han spelade i det landslaget innan han flyttade hit.
Men vi såg inte honom för vi kollade bara första halvlek och då kom han inte in...

Efter vi sett deras uppträde körde vi in en runda till stan, jag skulle in på Zara.
I just LOVE that store !
Det blev ett par chinos/capribyxor( de är lite tightare än ett par vanliga chinos),
i ljusgrått:) De hade nästan bara min storlek i den färgen kvar... Ville egentligen
haft de ljusbeiga.
Sen hittade jag ett par skor också som jag blev helt förälskad i och
bara var tvungen att ha! Så det blev dem :D
Jag fick hälften av dem av min bästa mammi<3
Så dem ska jag bära ikväll.

Ciao!




<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0