fiesta!

Igår kväll var det fest hos Malin. Det var riktigt trevligt :D
många, glada människor och dans!
Jag och Oscar<3 kom inte dit fören klockan 22 så då var det fullt hus. Jag tror
de flesta hade vandrat in i dimman redan då... Sen drog de flesta ut, några var
kvar när vi gick strax efter klockan 24. Men jag & Oscar körde faktiskt hem då. Han
hade match nu idag på förmiddagen och så va vi båda ute i fredags.
Så det blev en aldeles lagom kväll !
Vi körde hem och kokade snabbmackaroner istället. hihi


Malin, på en tidigare förfest hos henne

Tidigare hade dagen bestått av att ligga i sängen till klockan 16 och kolla på The Hills. 
Därefter hann jag träna med pållen också!

Trevlig lördag! :)

Bilder på min studentklänning, som jag köpte i fredags, kommer sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0