Ge maj!

Riktigt snygg! Så fort deras webbutik kommer igång ska den beställas. That's it bara.
Från Shestore.

Imorn ska jag skicka mina stövlar som jag äntligen fått sålt.
Så typiskt bara att begagnade varor sjunker så snabbt i värde, hur fint skick de än är i...
Sen kommer väl mina nya, som jag beställde på mässan på Scandinavium i Göteborg,
vilken dag som helst hoppas jag!
Har de inte kommit imorgon får jag nog ta och ringa dit.
Och det är då tävlingsridstövlar jag pratar om;)

Ciao bello!



Qued London


Kommentarer
Postat av: Sofie

Den tshirten finns att köpa på Nelly.se annars, om du inte redan visste :D

2009-03-11 @ 14:49:52
URL: http://sofiehansson.blogg.se/
Postat av: Lucy

nä de visste jag inte:O tack!

2009-03-11 @ 21:50:55
URL: http://lucysblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller den fanns att köpa där. Den har nog tagit slut, för den finns inte kvar såg jag :P

2009-03-12 @ 12:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0