Hej svejs i lingonskogen!

- Kul va? :)

Idag har det bara varit massa slappande, för mycket slappande antar
jag eftersom jag inte fått något gjort denna veckan heller på jobbet till
pappas företag... Illa! He must not know! Hihi. Nej men jag får ta tag i det imorgon!
Har ju inga speciella läxor nästa vecka, bara förberedelser inför UF-mässan. Skönt! 

Nu ikväll ska vi till Stevens flickvän i Förslöv på middag. Det ska bli trevligt:)
Får se vad det kommer för folk mer än vi från Ängelholm som ska dit. 
Oturligt nog stod det tacco på menyn igen... Åt de hos Oscar<3 för typ två veckor sen,
han och jag åt det igår och så idag igen nu:P Jag ska inte äta tacco på
flera månader sen! Hehe.
Sen blir det väl antagligen utgång. Inget bestämt än tror jag men det brukar sluta så!  

Och idag anar jag kläd-trubble för min del. Fortfarande inte kommit fram till vad
jag ska ha på mig. Har lite funderingar bara men känner på mig att det blir en hel del
provande idag. Vilket betyder att mitt rum kommer se ut som ett
bombnedslag sen... Suck!
Hade tänkt ha mina nya älsklingsskor ikväll men får se hur det blir med det,
för jag kom på att jag glömt lämna in dem på lagning sen förra helgen:( Klant-Micie
som var i farten! Jävla skit! But but...
Men därför mste jag sätta fart nu! Killarna komme roch hämtar mig om 35 min
och här ligger jag och skriver. /Louise Blixten Kvicksilvret Ek (som min pappa av
 någon konstig anledning brukar kalla mig...)

Besos!

P.S. Mitt nya favorit program är Run's house på MTV.
Shit vad rolga dem är, haha, som jag skrattar! Aaah, love!




Kommentarer
Postat av: issa

hej du träffades vi o lörds eller ej haha? ja va så jävla full o har sms från dig på min mobil haha? förhoppningsvs gjorde vi ej de för ja kan verkligen inte komma ihåg att ja sett dig hahaha?

2009-03-23 @ 14:35:19
Postat av: Anonym

hahahahha nej de gjorde vi inte xD va du så jävla packad? ^^ hahahaha<3

2009-03-24 @ 21:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0