It's never easy

Usch, jag är inte alls sugen på att skriva egentligen. Har inte varit det på flera dagar...
Varför måste det vara så svårt? Kan det inte BARA vara underbart istället för både och?
Vill bara gå och lägga mig i min säng och vakna upp till sommaren.
Jag har alltid haft svårt att lita på folk men detta var nog droppen nu. Vet faktiskt inte
hur jag ska ta mig ur detta. Skrämmande tycker jag själv. Mår riktigt dåligt,
kan inte tänka på något annat. Det är bara som en stor klump i min mage som
vägrar försvinna. Men vad hade jag väntat mig?

I alla fall så älskar jag Oscar Armando Batres Prado väldigt mycket!





Kommentarer
Postat av: din man!

Yo tambien te QUIERO!<3!

2009-03-25 @ 19:34:04
Postat av: Lucy

aah, mi amor... <3 hihi:)

2009-03-26 @ 01:08:12
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0