Rise And Shine...

God morgon alla glada! Gu' vilket bra hummör jag är på idag! Man kan väl inte vara annat när det första men ser är att solstrålarna tränger sig igenom persiennen?

Idag blir det UF för hela slanten! Alla treor har projektdagar idag och imorgon, så vi ska nog få en hel del gjort nu. Skönt!

Men dagen börjar med ett   visst   besök för mig & Karro...
Stackars lilla gumman, tänk och känna sig så underlägsen att du måste hoppa på folk för att ha en chans. Att sen ljuga tar ju ändå priset! Synd om dig...

Nej, det där jag sa om mitt humör innan blev genast sämre! Åtgärdar det med några bilder (mobilbilder) från festen på M/S Harmony i fredags:



Jag & Isabelle :)


...och en väldigt charmerande Micie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0