Sega söndagar

Åå, finns det något skönare än att bara ligga länge i sängen dagen efter man varit ute?
Nej jag tror inte det i alla fall!
Meningen var ju att det skulle bli en helt vit helg, men jag tycker ändå jag höll det ganska bra om man ser på drickan.
Men det blev ändå lite utgång med grabbarna. Först in en runda på Tres Amigos & sen Morris! Det va helt OK faktiskt, jag hade kul:)

Och så tillbaka till det här då med att bli sängliggandes.
Så otoligt skönt att vakna sent, sega sig upp ur sängen för
att gå och fixa lite frukost, sätta på en film för att sen ligga där
och dega till fyra på eftermiddagen.
När det bara är stress, stress, stress & fullproppade scheman i veckorna
så behövs det verkligen sånn här rehabelitering på helgerna!

På eftermiddagen kom Julia med sin nya pålle Hey Man som de hade hämtat hem.
Så stilig så!
Lite senare på kvällen stack jag till henne en runda. Jag hade med en chokladkartong till chokladälskande (vem är inte det?) mamma Marita som fyller år idag, så den festade vi på när vi kollade Beck. Riktigt spännande!
Jag hade faktiskt inte sett denna, Den svaga länken.

Nähä, nu måste jag sätta fart för att hinna til skolan!



Julia på Mallorca 2oo6 när jag var med dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0