Tråkig dag, härlig eftermiddag

Denna dag har faktiskt varigt ganska tråkig! Lång och seg skoldag... Matte 2 ggr, affärsjuridik, marknadsföring osv. blääää

Men efter skolan så mötte jag upp Oscar<3 som precis klippt sig.
Efter att jag snabbt vatt inom sömerskan som ska sy min balklänning så åkte vi upp till Oh Matilda för och se hur hon mådde. Stackars pållen är ju sjuk så går på penicilin. Men verkar som hon är frisk snart!

Där efter åkte vi en runda till Väla & IKEA:) Först gick vi in på IKEA och åt köttbullar för vi va megahungriga! Pratade också med bebos kompis från laget som bjöd på glass eftersom han jobbar där. Inte helt illa med tanke på att det är Sveriges godaste mjukglass de har, enligt mig!
Sen gick vi in en runda på Väla för att kika lite efter studentklänning. Denna gången ska jag vara ute i tid! Det är jag sämst på annars. Men det är inte så mycket sommarkläder än, mest vårkläder. Så får vänta lite till, nu va jag visst för tidig.
Stötte på många kända ansikten också, bland annat Amanda som praoa på café, Sosso och så Anton! Evigheter sen jag såg den människan... Riktigt kul faktiskt!

När vi kom hem va Oscar snäll och följde med mig till Matilda igen... Tack älsk. Inte helt fel med lite sällskap där så sent på kvällen.

Detta summerar jag som en mycket trevlig eftermiddag. Mysig och framför allt
INGEN STRESS. Sååå skönt!



I somras när jag & Oscar va i Turkiet.
Hehe, lite rolig bild men något med den som jag gillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0