UF (expoline & väla)


Nu har vi varit i Helsingborg, jag och min lilla UF-grupp. Det är jag, Micie,
Karro, Andresas & Max.

Först va vi på företaget Expoline som kankse skulle hjälpa oss med vår monter.
Dock blir det nog inte så då vi har mer än ett alternativ till som verkar både
bättre och billigare för oss.

Vidare till Väla för shopping av kläder som vi ska ha på oss på mässan.
Det blev de skarpt rosa skjortorna som vi redan hade kollat ut på H&M.
Men vi har fortfarande ett problem... Denna skjortan fanns det bara tre stycken av i
storleken S, i tre olika H&M-butiker. Så vi fick köpa tre S och två M. När vi nu är tre
tjejer och två killar faller det för oss tjejer helt naturligt att vi får ta vars en skjorta i S
och killarna dem i M. Men icke sa nicke! Tror ni vår envisa och tjuriga
VD & personalansvarig går med på detta? Nej! "Den ser ut som
ett tält på mig! Jag tänker inte ha den!"
Men jag kan meddela att detta är inte slutdiskuterat! Nötter...



Det blev också en runda på Panduro för att inhandla material(speciella papper) 
till vår logga som ska tryckas på skjortans rygg.

UF-mässan på Malmö Arena närmar sig med stormsteg!
Bara lite mer än en vecka kvar nu...
Och ALLA är hjärtligt välkomna så klart! den 26e mars.

Men nähä,
nu ska jag ta och fortsätta med mina studier inför provet i marknadsföring imorgon.

Ciao ragazzi
/Lucy, UF Defendo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0