Balen

Ja, vad ska jag säga? Det var underbart! Efterfesten på Swea gjorde i alla fall denna kväll till en av de bästa i mitt liv.

Dagen började med att vi landade med flyget från Sthlm strax efter klockan 0900. Sen stress ner till frisören Susanne på Hedwig-salongen och fixa frisyren. Uppsättningen blev fin men tyvärr var jag halvnöjd när jag gick där ifrån... Allt kändes väldigt stramt och slickat gämfört med det lite "slarviga" och inte så stikta som jag beskrivit för henne tidigare. Men det fixade jag till sen här hemma själv ;)

Klockan 1500 va det lite mingel hemma hos Emelie innan vi begav oss in mot Dunkers kulturhus i Helsingborg. Det var så trevligt så! Vi var väl runt tio stycken par där tror jag :) Och vädret hade vi tur med sen efter allt. En egen fotograf hade vi också så det kommer mer bilder senare!

Allas skjutts anlände klockan 1700 och sen var vi väl framme vid röda mattan strax innan 1830 på grund av alla bilköer, rusningstrafik, med mera.

Väl framme var det först mingel (igen) på trappan med champagne och fotografering, en MASSA fotografering. Men det var kul! Klockan 1900 började middagen. Till förrätt var det någon skaldjursplatå eller vad det hette. Helt OK ändå för jag gillar inte skaldjur så annars. Till huvudrätt var det majskyckling och pommes anna (någon kub av skivad, pressad potatis typ). Och efterrätten var chokladpannakotta med rommarinerade bär och en kula hallonsorbet. Till det hade jag beställt två glas vitt vin. Allt deta var himmelskt gott!

Efter att ett liveband spelat ett tag Dunkers, Balkungen & Baldrottningen hade korats och annordnarna av hela baletten hoppade över den klassiska valsen så gav alla sig av mot Swea och efterfesten. Där
började det klockan 2300 och slutade 0300. Med extremt bra musik och i sällskap med mina älskade vänner och kära klasskamreter hade jag en av de bästa kvällarna i mitt liv! Lätt topp 5. Och när jag tänker på att vi snart ska skiljas åt och antagligen aldrig mer kommer ha denna sammanhållning så gör det nästan ont i mig. Ja vill i alla fall tacka alla underbara som gjorde denna kväll till ett minne för livet.

Denna kväll insåg jag också hur mycket en viss person verkligen betyder för. Säkert mer än vad hon själv anar. Visst, det har hon gjort hela tiden men jag fick en speciell känsla nu. Jag hoppas att vi förblir vänner för livet.


Denna fantastiska kväll slutade vid klockan 0230 för mig & Karro då våra kära pojkvänner kom och hämtade oss & Emelie:)

Här kommer MASSOR bilder:
Enjoy!


jag & Dario!




vi med mammi:)


goofy


Micie & jag hos Emelie på "för-mingel"









träffade Filipa<3 för första gången på väldigt länge :)










jag LOVE LOVE LOVE denna bilden! <3


Tommy har fotat:) ...


...och här har han lekt lite!


bilden på oss från tidningen HD


Tommy duktig tycker jag :)


Bord 11 va nice!
Satt med gamla barndomsvänner, skol- & klasskamrater


Amanda & jag. <3


Karro & jag. <3
På partyt på Dunkers innan Svea

på Svea.


på Svea.
Mina läppar verkar få ett eget liv efter lite dricka! Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0