Competition

I söndagstävlade jag med Oh Matilda. Och hon var så jävla fin! Fy fasiken vad glad jag är:) Red en 1,10 i Kullabyggden, regional. Och vi var 0:a, vilket är bra för er som inte fattar för det betyder att man har fått 0 fel. Tyvärr hade jag för dålig tid för att bli placerad, det var ganska många 0:or... Men nu när jag fått koll på henne kan jag börja sattsa lite och faktiskt rida snabbt. Innan har det mest vatt att hålla och styra. Så det känns hur bra så helst nu! Då var det inte bara en tillfällighet förra helgen när hon var lika fin i 1,10en. <3
Eftersom vi var på bröllop dagen innan (kommer upp om det snart förhoppningsvis) så sov jag typ bara 3 timmar:( Så när vi var hemma från tävlingen redan klockan 1100 så gick jag och la mig hos bebo igen. <3

Och igår fick jag reda på att jag fick G på mitt Nationella prov i matte vilket ledde till att jag fick G i kursen! Wiiiie. Detta i sin tur betyder att jag inte ska gå på fler mattelektioner nu, alltså ALDRIG MER MATTE !!! (om jag inte behöver läsa upp nåogt sen dvs för att komma in på någon utbildning) Men egentligen är det rätt sorgligt att gå från MVG till precis G när man byter mattelärare! Huum, undrar vem det beror på... Jag säger bara stackars den som får Bengt på Ängelholms gymnasieskola -Rönne i matematik. BYTA illa kvickt isåfall. Vi ha varit hos rektorn flera gånger också, pratat med vår mentor med mera men inget görs. Så ta ta i det själv, så fort som möjligt, då!


Min ögonsten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0