Done!

Ja, "gjort"... Nu är snart allt skolarbete avklarat. Och jag är faktiskt ganska nöjd med mig själv att jag överlevt denna veckan och snart lyckats få in allt jag skulle. Nästa vecka återstår det sen två arbeten och ett prov. Och det jkänns som typ ingen ting nu efter denna veckan men vilket annars är en hyffsat full vecka. Så kan det vara...

Ikväll ska jag ha lite inflyttningsfest! Och shit vad duktig jag var igår och satte iordning hela mitt rum då. Kläderna åkte från alla sopsäckar och väskor på golvet in i garderoben. Jag packade upp resväskan från Stockholm(Y) och städa av allt uppifram skåpet och la IN det på rätt plats. Mh mmh! Så nu kommer man in där:D Kommer kankse en bild sen på mitt nya men inte färdiga rum.
Ja, i alla fall så ska vi tjejer käka innan och sen kommer det mer people så är det feeeest! Sen får vi se om det blir utgång. Tanken är inte så för mig och några till utan vi sparar det till imorgon. Men så brukar det låta ganska ofta och så slutar det ändå på samma sätt... Och det ryktas ju om balongdansen på Bhof så de får man ju inte missa i så fall;) Haha.


hos Linn i vintras i hennes lilla stu'a innan Tempel:D
Fille, Sara, Josse & jag. Det var en great night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0