Home-work work...

Nu skitter man här för fjärde eftermiddagen i rad och rå-pluggar... Kul ju. Men efter måndag är det nästan över, då har jag bara ett prov kvar senare i veckan med det känns ändå skönt!
Sen väntar den underbara, efterlängtade studenten<3 Då är det över. Men fullspäckat schema fram tills dess, vilket är jätte kul, absolut :D

Ikväl blir det eventuellt lite studentfest! Förfest hos P och sen Tres årliga studentfest. Men får se om jag hinner bli klar med alla läxor och o jag sen får med mig någon av Karro, Micie & Mariii... :)

Btw, såg på Twilight i tisdagskväll här hos mig med Mariii & Micie. Och FY FAN vilken bra film! Det var som och se på en annnan sorts film så att säga... Ursäkta med omg vad sexi han är, och en sån underbar story. MÅSTE ses! Till och med så att JAG funderar på att läsa böckerna, och DÅ är det bra kan jag säga för det händer inte ofta annars;) 


Mega-schemat för alla 3or som är uppsatt i skolan (Y)

Vattenkriget står dock inte med... Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0