Inför balen

Idag har jag och Micie varit på Familia och byggt naglar :) På ProfessioNAIL. Micie
gjorde där i februari och nu i veckan fick hon ta av dem med sånt medel för vi
skulle dit idag... Så de ska nog hålla till studnten också!  
De blev så fina så! Fast dem är lite ömma nu i början, spänner i naglarna
lixom. Men det är det värt, vill man vara fin får man lida pin.
Vi gjorde båda vita tippar som de byggde på sen med gele. Alltså som fransk
manikyr. Sen la jag en tunn linje med silvrigt glitter i kanten mellan de vita tippen och
den fast naglen. Det blev snyggt. Micie la några vita stenar på den ena nageln.
Jätte fint också, stilrent!

Efteråt tog vi en fika innan vi åkte. Jag tog en blåbärs/hallonpaj med vaniljsås och
Micie tog en baguette! Självklart att jag ska vara den onyttiga... Typiskt!

Jag köpte ett par coola öronhängen också på utförsäljning för 25 kr. Så dem blir det
kankse på nästa party! Det är så kul med såna fynd, då känner jag mig så nöjd! Hihi.

Igår slingade jag håret en andra gång för att gå från mörk i vintras till blond
igen nu till balen, studenten, sommaren. Men det blev lite FÖR blondt...
Usch, trivs inte alls med det nu. Så jag köpte ett silvershampo idag med som ska ta
bort lite av de gula pigmenten, för hoppningsvis, och göra färgen lite kallare.
Frågan är bara om det hinner verka innan balen när jag använt det två gånger.

Och på lördag eftermiddag ska jag och Micie åka och spray-tana oss,
sen är v fit for fight inför STHLM, bal m.m.

Kiss Lucy







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0