Inget internet

Nej, och det sucks... :( Eftersom vi håller på och flytta så har det
klabbat en massa nu. För först så hade vi inte bredbandet och sen när vi flyttade
telefonen men inte bredbandet så blev det något som gick snett väl. Jag har nog
inte skrivit här på snart en vecka. Och vi har haft så himla mycket att göra i 
skolan nu så jag har inte hunnit skriva när jag varit här heller.
Men jag hoppas på att det löser sig snart!

Mer om flytten och nya huset kommer snart:)

I alla fall så var det Corvette-utställning på Fribrocks bilförsäljning i lördags så jag,
Oscar<3 & Tommy var bort och kollade in dem. Jag är kääääär alltså.
Fy fan vad snygga!


Bild som Tommy tog! Nice eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0