Lördag -konfirmation

Japp, idag var det konfirmation för kusinen Amanda i Kristianstad.
Så först var det då själva konfirmationen i Önnestads kyrka där det började
klockan 1500. Jag & pappa åkte dit och var med i kyrkan, så kom Matilda,
Christina, Simon & Saga sen för Matilda hade någon träning inför dansshowen...

Jag kan bara säga att jag & pappa såg INGENTING i kyrkan. Så himla idiotiskt byggd
den var. Den var lixom byggd i 90 graders vinkel så om man satt i "fel" del såg man inte
ett smack. Å andra sidan hade vi ändå en fet pelare en bit framför oss,
på cirka 3 meter i diameter, så även om vi suttit i "rätt" del hade vi inte sett något.
Så vi fick underhålla oss med annat. Vi satt och skrattade åt farmor hela tiden! Hahaha.
Hon tyckte det var skit tråkigt i kyrkan. Man såg hur hon satt och suckade, gjorde miner
typ & himlade med ögonen! Haha. Försökte fotografera henne när hon var igång men
det syntes inte något vidare på bilderna...

Sen var det god mat, dryck, presentöppning med mera hemma hos dem efteråt!


Amanda & faster Cissi som skulle gå med in som fadder





Nämen oj vilken stor linslus...
Jag vet i alla fall inte vem det är.

Kul inlägg va :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0