Lördag -kvällen

Efter ett tag i Kristianstad tog jag den ena bilen hem för jag ville inte stanna lika länge
 som de andra som kom senare.
Så då körde jag till Oscar<3 som var hemma hos Marre, med Dario & Jacob också som
kollade på El classico! Barcelona-Real Madrid. Haha, stackars Real Madrid säger jag bara!
Den måste varit fett tungt den förlusten...

Sen sprang jag över till Mariii & Emils lägenhet där de var och förfestade lite. Micie,
Isabelle & Sebbe också! Marielle stack ut till Aggarp efter ett tag för hon skulle tävla och
jag skulle upp och jobba tidigt dagen efter, men de andra festade på friskt!
Åtminstonde Emil & Sebbe... Efter att Issa & Sebbe haft ett par seriösa diskussinoer,
vi snackat lite minnen och ett par öl & kaffegökar så lyckades Sebbe övertalas att köra
sin dans till "Mina blåa sockeplast".
Det hela började bra! Emil ville vara med på ett hörn och göra att det såg ännu töntigare
ut när han hittade på kanske lika goofy rörelser som Sebbe. När de skulle göra det hela
en andra gång efter att tagit om låten slutade det mindre bra... Hahahahaha.
Det kommer video på det kan jag säga på Facebook snart! Jag skratta så jag skrek!
Vi summerade det hela med att "när katten är borta danskar råttorna på bordet"
(katten=Mariii, råttorna=Emil & Sebbe). Fast det var nog inte riktigt SÅ farligt. Det
var ju trots allt Emils egna ägodel...
;)

Tack för en as go' kväll guys!
Kiss



Filmen kommer upp på facebook i eftermiddag så glöm inte kolla den!
Ni kommer få er ett gott skratt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0