Mer dans!

Nu har jag powernap:at lite, det var riktigt skönt kan jag säga! Min lilla kropp
mår inte bra :( Eller det var mer än en powernap i och för sig, typ 2 timmar!

Och nu ska jag till M2 och fixa lite. Ingen ridning idag dock, hon får vila!

Sen ska jag vara hos Micie vid klockan 18 så ska vi gå och kolla den andra
 dansshowen på Rönne.
Får se vad som händer ikväll sen... Har tänkt ta det lugnt för att hinna friskna till
inför imorgon men ska de andra göra något kul, förutom att festa då, så
hänger jag nog på där. Annars blir det hem att packa ner mitt rum i flyttkartonger
eftersom det stora flyttlasset går imorgon! Men det är lugnt annars, vi ska inte
lämna förens om en vecka och det är bara lite längre ner här på gatan ju så
jag kan springa med det i veckan sen annars. Men får se!

Kiss



Kommentarer
Postat av: hanna

ska du flytta? vart?

2009-05-11 @ 15:41:54
Postat av: hanna

ska du flytta? vart?

2009-05-11 @ 15:42:19
Postat av: Lucy

lite längre ner på samma gatan bara... hehe. så fortfarande ängelholm!

2009-05-14 @ 09:22:42
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0