Plåtning i Malmö

Idag var vi i Malmö i Turning Torso på fotografering.
Det var genom Oscars kusin, någon kompissom tipsat honom. Så skulle man ha med
sig tre ombyten med kläder och så stylade de en där. Både make-up och frisyren.

det var mega kul!
Jag trodde först jag skulle känna mig väldigt obekväm för jag
gillar inte foto annars så. Men man kunde verkligen släppa loss inför den främmande
fotografen. (Dock träffar vi honom eventuellt på lördag igen då han ska till Bahnhof och
fota för Skåneturen. Hoppas det kommer mycket folk! :D Jag ska lätt dit! Gryma DJ:s
med grym musik verkar det bli:)

Ja, så plåtades man då tre gånger med typ två olika bakgrunder varje runda
lixom. Sen tog jag och Oscar några bilder tillsammans faktiskt. Så samanlagt knäppte
de nog 40 eller 50 bilder på en.
Jag köpte 20 och så fick man 2 på köpet då, så jag åkte hem med 22 bilder. Men
dyrt var det! Jag tvivlade först på om jag skule köpa någon bild alls för jag hade
hört innan att det var så dyrt,
men sen kunde jag inte motstå de bilderna som blev så bra.

Och något som var mega kul: när v satt där inne på kontoret så fick vi kolla igenom våra
bilder då vilka vi ville ha.
Så när vi kom till mig så sa han typ "sen  Louise så undrar vi om vi kan få skriva ett
litet kontrakt med dig? För vi skulle jätte gärna vilja använda några av dessa bilderna på
vår nya hemsida." Skiiiiit kul asså. Men jag sa nej...
Haha, skoja! Klart jag sa ja:) Så det ska bli kul och se sen. Redigerade och allt då för
det är dem inte nu ju.

Här kommer något smakprov!










Kommentarer
Postat av: monika

Hej! coola bilder!

Ska oxå dit snart, vad kostade dina bilder då??

Pussss

2009-05-09 @ 11:21:32
Postat av: Lucy

tack:) 22 bilder blev 2 200:- !

2009-05-14 @ 09:24:38
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0