Skånetåget i lördags

Japp, uppdateringarna kommer nu lite fetersom när jag som sagt har
saknat internet i ungefär en vecka...

Oscar<3 hade lite förfest.  Det var vi två, Micie & Linn, Willie, Steven,
Liri & Jessika. Det var nice, chill... :)
Sen bar det av mot Bahnhof och Skånetåget som var där på besök. Hehe.
Och det var riiiiktigt bra music! De hade två DJ:s, en som spelade RnB och en house.
Vi hade så jäkla kul asså! Som vi skaka rumpa :D

Jag borde egentligen inte dratt ut eftersom jag var så förkyld,
men så brukar jag ju säg, att jag inte ska med ut. Men sen slutar det
alltid på samma sätt... Haha. Love it!

Lugnt ikväll i alla fall för nu vill jag verkligen bli frisk inför STHLM och balen!
Mycket kul på schemat famför mig nu,
lör: tävla
sön - ons: STHLM
ons: Balen
lör: Bröllop


Micie & Oscar<3


Steven :D


Jessika & Liridon


Micie, Calle & Linn på Bahnhof




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0