Träning, spray-taning & Grey's Anatomy

Det var hoppträning imorse med ridgymnasiet. Det svider att ställa klockan på
06:00 asså... Men det är ganska skönt för då vaknar man ordentligt!
M2 var mega duktig i alla fall! Igår också. Fick massa beröm av Helena & av Eva tidigare
i veckan också. Hon känns så himla fin alltså. Nu vill jag bara tävla, tävla, tävla! Men
man får hålla sig lite i kragen där...
Men som hon klippt till över de små hinderna som hon bara brukar skita i annars!
Massa kul:)

Nu i eftermiddag har jag & Micie varit och spray-tanat oss. Vi körde en testrunda nu innan
det verkligen gäller för att se så det blir bra. Och det blev super! Men för tillfället är vi
väldigt fräkniga i anstiktet. Hihi. Men lite gulligt!
Jätte billigt på det stället också ;)

Ska käka nu sen ska jag till Mariii och kolla Greys Anatomy!

Kiss


Bild från tävling i Skabersjö på sensommaren -o8.


Kommentarer
Postat av: annie

hellu, vart var du och spray-tana dig? helsingborg? kramis

2009-05-07 @ 16:03:09
Postat av: emma

skulle man inte kunna få se dig om du är negaa :P kram

2009-05-07 @ 16:11:09
Postat av: Lucy

Jag sprayade mig i Stidsvig... Det ligger utanför Klippan, på landet! Hehe. Riktigt billigt, bara 150 kr.

Och bild kommer :P

2009-05-07 @ 23:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0