Tvättåliga pengar

Jag var rädd för att mamma hade glömt ta ut den femhundringen jag tjänade i
helgen ur mina jeans som jag vet att hon tvättat. Så nu när jag skulle känna efter
blundade jag och stack ner handen i fickan och där var den!
Men inte i en hård pappersmassa som jag föreställde mig den i all
skräck, utan precis som vanlig... Är de "nya" sedlarna vattentåliga kankse? För
jag har ett minne när jag var liten att en tjugolapp hade blivit tvättad och bara var en
liten torkad klump för den hade lösts upp i tvätten. Men men, så kan det gå :)

Förkyldning har man dragit på sig också verkar det dess värre som. Får ta det lugnt
idag och imorgon för jag VILL ut imorgon kväll !

Skolan nu.

Wiiiie

Kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0