We have arrived

Äntligen är vi här i Stockholm för att delt i SM i Ung Företagsamhet, jag & Micie, Karro, Andreas & Max -Defendo UF.
Vi landade på Bromma flygplats strax efter klockan halv1. Efter ett antal bussar, tunnelbanor och sträckor att gå med vårt otroligt otympliga bagage var vi framme på vårt hotell Nacka Quality Hotel. Här är jätte fint! Med spa, pool, bar, jätte fin A la Carte-restaurang, mega sköna sängar och så vidare. Men när vi kom fram var våra rum inte riktigt klara så vi satte in vårt bagage i logage-rummet och gick ut för att äta en välbehövlig lunch i väntan. Lite shopping hann vi med också. Det blev ett par skor till studenten faktiskt :)

Och idag har min pappi vatt och köpt en bikina till mig fån Matthew Wiliamson-kollektionen på H&M! wiiie

Men nu ska vi fixa oss för att dra ut och käka & festa lite.

Kiss



Max, Pändy & Micie på tunellbanan mellan Arlöv & T-Centralen


Lövet på t-banan


Nacka Quality Hotel. (Y)




Kommentarer
Postat av: marielle

hahahha, jag har också bott på de hotellet när vi kolla sthlm horseshow för något år sedan :)

2009-05-17 @ 21:29:27
Postat av: Lucy

wiiie:D riktigt nice faktiskt!

2009-05-18 @ 00:18:59
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0