Ammen hallo!

Det var ett tag sen...

Nu befinner vi oss da fortfarande i Surfers Paradise:) Vi bor helt perfekt, nara till stan som tusan. Bor dock i vardagsrummet vilket kan vara nackdelen, men det ar toppen!

Staden har nu kryllat av "schoolisar" i over en vecka. Schoolisa ar alltsa studenter typ. De kommer hit fran hela landet for att fira att de slutar skolan. Detta resulterar i fylle slag sa det skriker om det, 100tals poliser/vakter/volontarer som ska halla koll pa alla, att de ar helt HYSTERISKA med leg i hela stan', sonderslagna hotell och lagenheter, timmar pa nyheterna om detta varje dag sammanlagt, och som sagt att det KRYLLAR av dom. Forsta helgen var det 92or och nu 91or. For har gar man ut nar man e 17 ar i vissa delstater och 18 i vissa... Det ser dock ut att lugna ner sig lite nu! Wiiiehoo



Jag har nog fatt jobb :) Pa en liten restaurang med pub/bar som heter Kittys O'sheas, eller nagot... haha. Jag serverar, tar upp bestallningar, torkar bord, plockar av tallrikar, och glas i mangder! sa jag har provjobbat typ tva halva kvallar nu sa de skulle ringa mig och ge besked snart:) Harligt gang som jobbar dar iaf! Agarna ar skit roliga :D

Festat har vi hunnit med en hel del oxa! Redan funnit vara favvo stallen tror vi... Sa igar efter jobbet gick jag ut direkt! Motte upp mariii, micie och anton som da var pa Melbas! Viktor hade redan forsvunnit da... haha! Sa fixade jag mig lite snabbt dar, mariii hade med en topp till mig :P

 

imorn blir det nog Coolangatta! Surfinnnnnnnnnnnnng. WIIIEHOOO! Inte blett ngt av de pa typ tva veckor nu, sen vi kom hit :( bara for vagorna har e helt fucking insaneeeeee!! Sa det ska nog vara battre dar :)



Pa tisdag kommer Felle och hennes homiie hit :) Da blir det nog R'n'B night pa SinCity eller Ladies night (gratis dricka for oss HELA kvallen... ha ha) pa The bedroom :D nd I LOVE musiken har! Mestadels... mer r'n'b o sa dar som e nice att festa till :)

fick inte med mig kamerasladden nu nar i gick ut med det kommer val en dros med bilder pa facebook snart igen! :)

hoppas ni har de bra hemma i Swe! Fast vi har de garanterat battre har;) haha
See ya, wouldnt wanna be ya! hahaha ;D
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0