Aventyr!

Japp, idag trotsade vi vadret och gick pa aventyr! Efter att ha fixat lite papper nere pa WTC sa begav vi oss mot Darling Harbour & Sydney Aquarium. Efter en riktigt rolig upplevelse pa akvariumet sa gick vi genom denna underbart vackra stad mot Harbour Bridge och sen ner mot Operahuset och genom hela hamnen dar i The Rocks. Sen pausade vi i Royal Botanic Gardens och fortsatte sen langs Hyde Park och igenom den for att sen avsluta langs Elizabeth Street. Ni hangde med va? Haha.

Detta betyder att vi har gatt genom hela f*cking Sydney vilket ar lika med ett antal mil. Kolla kartan! Det ar en stor del av staden vi har avverkat idag. Men oj vad mycket fint vi har sett :)

Klicka pa bilderna sa kommer ni till mitt album pa Facebook dar alla bilderna finns! (forutom kartan)


Den grona slingar ar hur vi har gatt idag! Och vi borjade pa den stora grona pricken


Darling Harbour


Sydney Aquarium


Operahuset da...


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej



Vet att jag är lite sent ute eftersom denna video har med i morgon kväll (lördag) att göra men tycker du ska kolla den. Jag tycker den är mysig och musiken passar till videon. Videon finns på youtube och jag har bifogat länken till videon på URL :) Titta / lyssna och njut :)

2009-11-06 @ 15:57:01
URL: http://www.youtube.com/watch?v=BrTyOxD5y_c

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0