Surf Camp pics

Assa jag borjar snart grata!!!:( Det funkar verkligen inte att ladda upp bilderna pa Facebook. Inte ens pytte sma... Borjar undra om det ar nagot fel pa min sida dar for Micie & Mariii har kunnat ladda upp. Piss ar det

Men ja, slanger upp nagra har iallafall


Vart team, Crazy Ducks!


Haha, jag med mina langa armar x)








At the pub. The Canadian guy, Mariii & Micie


Nice view huh? Seven mile beach!


sag en val !!! fast det syns ju inte sa bra har... Men det ar det dar vita skummet langst ut.
Den lekte glatt :) Forsta dagen sag vi delfiner, sen de andra tre dagarna sag vi en val varje dag!


Party en av kvallarna, "Drunk Thuesday". Jackson sems happy... ha ha


Winnie aka. the monkey ha ha. En av vara 2 insktruktorer




leaving... :(


Avslutning @ Scubar -Sydney


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0