Mer Aussie pics

BYRON BAY



Party i Byron Bay


Party i Byron Bay


Party i Byron Bay
Dansk/norsken & svensk/norsken (aven kallad Reinhold HA HA)...


Party i Byron Bay


Marielle Kladdroven Andersson ;) Detta ar da inte den enda gangen...


Party i Byron Bay @Cheeky Monkey





BRISBANE

New Moon-time... Premiaren! kl 00:01


Mayer Center, dar vi skulle kolla bion. Inne i fetaste shoppingcentrat!


Mariiis exited :D


Me and Micie to... Snyggt underbett jag fixade dar ;)


Haha, gissa vem som kopte denna!


Detta Tw-freaket! (Dar trodde ni det var jag va... ;)












SURFERS PARADISE

Girls night out!


Emmizen & me @Bedroom igar


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

LOVELY! :D Jag bor i Sydney med min kille! Australien är so fab.

2010-01-09 @ 23:14:42
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0