Surf Camp, bussresa & Byron

Ja, nu  haller jag pa med lite bilder fran Surf Camp! Fast De ar sa sjuuuukt stora sa det tar tydligen evigheter att laqdda upp dem, vilket jag far fortsatta med efter att vi kakat! Sa det kommer :) 

Lite surf-sprak som vi fick lara oss: (HAHA)
* "What's happenin' in your neck of the woods?" Och da ska man svara "Nothin' much" HAHA. Den ar favoriten! Den kor vi ganska mycket med nu :)
* Dooleys = folk som ar daliga/inte kan aka. (Vilket alla i de andra grupperna var enligt vara tranare Shane & Winnie ;)
* Lul = den perioden mellan vagorna nar det ar helt platt
Sen var det massa mer men jag kommer fan inte ihag allt! Far fraga sen.



Bussresan hit tog 12 timmar fran Sydney... Det ar alltsa nastan som till Osterrike hemifran, inte riktigt kankse men sodra Tyskland! Minst. Fy fan sager jag bara :( Kunde typ inte sova nagot heller forutom nar vi precis satte oss pa bussen efter Scubar! Haha.
Och for er som inte visste sa far nastan hela Europa plats i Australien! Fast forutom Swe, No, Fin & den ryska delen.


Byron Bay ar grymt! Riktigt soft liten stad :) Surfade pa igar och skulle gjort det idag, men vagorna va for kassa idag. Det blaste at alla hall :( typ ingen som akte... Men ska ut en runda imorn innan vi aker :) Trillade bara EN gang igar ;) haha. Och det ar inte sa mycket om man kollar pa de andra gangerna nar man lart sig pa lektionerna... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0