We're in Sydney baby !!!

Ja, jag han ju inte skriva har sa mycket inann vi akte tyvarr :(

Men nu ar vi iallafall pa plats! Har ar klockan nu 8:45 pa morgonen och vi har precis atit frukost. Den va helt OK faktiskt vilket ar skont! Sa nu ska vi pa sant informationsmote med dom Work and Travel som vi aker med. Sen far vi se vad som hander idag, en runda pa stan val och kanske ett glas ikvall pa puben bredvid. Chill bara :)

Flygresan var inte sa jobbig faktiskt! Den gick bra. Och som vanligt sa sov jag en stor del av den... Haha. Mariii & Micie fattade inte hur jag kunde sova sa mycket :P Rutti sager jag bara! Haha. Grymt nar vi akte fran flygplatsen igar kvall genom stan', alla lampor, skyskrapor, palmer med mera! :)

Ska forsoka slanga in lite bilder har i eftermiddag ocksa! Men maste dra nu :)

Kisses <3

P.S. Daligt vader har idag faktiskt :( Eller mulet... Men varmt ju! Men det kommer. Vi ar har iallafall :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0