A new dress

Igår när jag kom hem så hade min klänning från Nelly kommit:) Tack, tack pappi! Och det blev mycket bra trots att jag är typ vit som ett spöke för tillfället... Hehe. Nej men nästan iallafall.



Provade mina älskade svart skor från Zara till som jag köpte i Barcelona. Och jag älskar dem till utseendet men man kan  knappt ha dem för efter bara några timmar så är fötterna verkligen helt döda. Det är antagligen för att alla remmar liksom över foten är resor/gummiband så det ger ingen direkt stadga till foten, tyvärr :( Men ska ha dem nu nästa gång jag går ut tänkte jag och verkligen känna efter och sen se om de får följa med till Oz!

I goddiebagen var där en as cool svart mössa från Nelly och ett par jätte söta lila trosor, som vi definitivt inte ska visa här of course, samt tidningen Sofies mode & någon liten flaska... Och så då "plastväskan" som allt kom i.

Kommentarer
Postat av: Walentin

Sweet :)

2009-10-16 @ 17:36:16
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0