Avskedsfest

I fredags höll vi lite avskedsfest, jag, Mic & Mariii. Det var lyckat! :) Mycket folk kom, alla de bäst! Så tack underbaringar för en great night. Fan vad man kommer sakna alla... Vet inte riktigt om detta va verkligen sista gången jag träffar alla jag åker, men det kan faktiskt vara så. Det beror helt enkelt på om jag går ut på lördag när vi kommit hem från Vetlanda eller inte.

Anyway, vår fina pastasallad med bröd, såser och annat till var nog uppskattat. Och vi fick present av grabbarna! (Emil, Sebbe, Filiph & David!) En sånn fet behållare med helium i! HAHAHA. Fasen vad kul vi hade med den. Och förhoppningsvis hinner jag slänga upp videorna på Fb med allas sjönsång. Tummen upp för det!





Här kom lite bilder! :) men mer kommer... Här ser vi iallafall lite people, hur kul vi hade med vår present(som till och med är med på en bild) Och hur det sakta med säkert börjar gå utför för vissa!HAHA


Kommentarer
Postat av: Nilo

Hej, hur gör du sånna fotocollage? finns det nåt speciellt program för det?

2009-10-26 @ 17:50:18
URL: http://ladytoreador.blogspot.com
Postat av: Anonym

ohh lä'gg upp bilderna på fb:))))

2009-10-26 @ 17:58:40
URL: http://isabelleelofssons.blogg.se/
Postat av: Louise

Sv: Jag gör mina kollage i Googles fotoprogram Picasa! :)



Nä det pallar jag fan inte Izzy. Jag kan skicka några till dig på msn istl;)

2009-10-26 @ 22:18:12
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0