BTW

(By The Way betyder det)

Ny header ju! Det gillar vi. Eller jag i alla fall... Blev som jag tänkt mig, förutom att några smärre färgjusteringar måste ske, men det kommer! Och detta tackar vi Camilla för som hjälpte mig, eftersom jag förmodligen är totalt värdelös på photoshop:) (jag har aldrig provat eftersom jag inte har programet) Det ser kanske ut som bilden till vänster är riggad, men det är den faktiskt inte:) Om någon nu trodde det.

Och sen upptäckte jag en sak i mitt förra inlägg som jag blev lite faschinerad över. Om man klickar på bilderna, som jag kopierade från mina bilder på fejjan, så kommer man direkt dit. Fiffigt ju!


Kommentarer
Postat av: Micie

micie kan ju helpa ,

2009-10-02 @ 20:43:09
URL: http://micies.blogg.se/
Postat av: Louise

Sv: det vill du ju inte. jag har frågat innan!

2009-10-03 @ 03:47:26
URL: http://lucysblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

har fixat ps på denna datorn nu :)

2009-10-03 @ 13:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0