Bye bye

Nu sitter jag här på kontoret, för sista gången... Och det är faktisktinte sorgligt ALLS :D Haha. Gött är det! Jobbar fram till lunch idag bara, för sen ska jag, pappa & Chilli åka upp till farmor i Vetland och stanna där tills på lördag.

Ja, anyway, så idag har jag med mig en borgmästarkrans (som jag har lärt mig att det heter;) till jobbet som jag ska bjuda på nu till morgonfikan. Som tack till alla här för att jag fått vara här och för att jag trivts så bra eftersom alla är så snälla & roliga! Hihi. Men ja, så det blir att säga hej då till alla idag. För sen drar vi till Aussiiiiiiiiiiiiie !

Måste ringa Hamnkrogen idag också och boka bord där till på söndag. Då blir det brunch/lunch där med mamma, Tommy, Matilda & Jesper kankse och pappa, Christina, Saga & Simon och morfar :) Sen på eftermiddagen kommer moster & kusinerna från Mrd och familjen
Johansson-Hammarlund från Hbg för att säga hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0