Min, farmors, Chillis & pappas dag :)

Nu är vi nyss hemkomna igen. Först åkte vi upp till gården (som "vi" sålde förra året efter att ha ägt den i 49 år) och gick en runda där i skogen till min farfars minnesplats. Vi har satt en mässigsskylt med hans namn och åren han levde mellan på en stor sten som står på en bit mark som "vi" fortfarande äger :') Jag var bara 5 år när han dog, men jag har ändå många speciella minnen kvar från mina stunder med honom. Så där pausade vi lite med farmor och tog en fika, vi hade med oss kaffe och frallor.





Sen åkte vi bort till ridhuset och tävlingarna som jag skulle vatt med på idag egentligen :( Usch, det känndes lite sorgligt! Kommer sakna det. Men det verkar inte riktigt som det är meningen om jag ska hålla på med det, har bara otur hela tiden... Ödet? Vi gick iallafall in i stallarna och tittade lite så hitade vi boxen vi skulle haft, så jag tog lappen som satt i plastfickan på dörren. <3


Det kommer bli jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0