Good morning sunshine

Här kommer en liten morgonhälsning från mig:) Nu är det -2 grader här ute på Valhall, Ängelholm... Utomhus då. Not so sweet. Jag höll verkligen på att frysa ihjäl när jag gick utanför dörren! Så nu sitter jag här och värmer mina händer runt en het kopp med kaffe. DET är sweet däremot... Haha. Men som sagt, jag ska inte klaga för jag passar nästan på att njuta (försöker iallafall) av kylan, för om några veckor kommer det vara väldigt hett om öronen i nästan 8 månader framåt. Skål på den!



Btw, direktlänk till min twitter är   twitter.com/LouiseLucyEk   om någon vill kika :) Det som jag tycker är ganska kul är att man inte behöver vara medlem för att se vad alla skriver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0