Guess what

Igår kollade jag på fotboll på tv faktiskt. Mm-mmm! Belive it or not.

Jag brukar gnälla lite när Oscar ska kolla men när jag väl sätter mig där och kommer in i matchen så är det ganska kul. Fast jag måste säg att jag helst kollar när Real Madrid, Barca eller landslaget spelar, även fast det sistnämnda inte alltid är så mycket att hänga i julgranen...

Så igår spelade Real faktiskt så det gick bra då. Vi fick sällskap hemma hos oscar av Mario, Emil, Dario och Jacob :) Det var mycket trevligt! Kul och träffa Emil faktiskt, vilket man gör mycket sällan nu gämfört med förr... Den lilla allsvenska stjärnan!

Och så blev vi alla feta på chips, godis och pepsi. Pricken över i:et så att säga


Kommentarer
Postat av: Aida

tack louise!

2009-10-01 @ 18:09:26
URL: http://ilovemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0