Hej hopp!

-gummi snopp. Hihi. It's friday! Som om inte alla visste det :)

Idag ska jag fortsätta med mitt lilla projekt som jag så smått påbörjade igår... Spännande! Mer kan jag tyvärr inte avslöjja just nu, men to be continued så att säga.

Hälsokontroll idag också ja. Tummen ner för det. Bara för jag vatt så satans mycket sjuk nu på sista tiden, och det vill jag ju inte bli nu igen! .....................


Italien, på flygplatsen hem. Vi har kul åt Tompas feminina sida!


Ragga mer 80-talskläder ska jag också göra idag! Inför Mariii's fest imorn. It's gonna be awesome. Typ klar men ska hem till småsyrrorna och kolla i deras dans/colour-inspirerade walk-in closet för en sista touch på min outfit. Tummen upp för det.

Det lär bli slappe ikväll sen. Tänkte bjuda hem tjerna på pyamasparty eftersom jag har FF ikväll :) Vi får väl se om de nappar på det... Kanske om jag lockar med att vi kan borsta varandras hår och sätta i rosa rosetter sen. Hihi


Italien. Om vi skulle haft en look-alike tävling hade jag ställt upp med sis!
(fast det kankse är fusk). Gissa vem som är jag!


Italien. Okej att folk frågade om vi var tvillingar när vi var små, men nu skulle
jag faktiskt inte bli förvånad om någon undrade. *fniss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0