*inför aussie

G'day!

Dagens uppdatering: Mm, inte fått så mycket gjort idag va? Bara beställt linser & fixat en till e-mailadress med ett lite mer rekorderligt namn... Hehe. Och fixat klackarna på skorna. Men bara småsaker :/ Fast vi har ju fixat med festen inför ikväll så det har jag ju faktiskt som ursäkt! Det blev mycket billigare än vad vi trodde, kostnaden för maten alltså... Så det var ju tummen upp för det. Men gällande den här listan så hoppas jag på att kunna stryka en hel del saker efter helgen på måndag (för det lär väl inte hända att jag skriver här i helgen, som vanligt).

Ringt australienarna på YHA i Bondi och de svarade och sa att där är fullt, of course... Piss.

TO DO-LIST
- fixa VISAkontot
- inloggningskoder till VISAt & Handelsbankenkontot
- skriva fullmakt
- avsulta abonem. Tele2
- skaffa 3
- maila WWF
- fixa USBminnet
- fixa utskrifterna av betyg, CV, intyg mm.
- översätta utskrifterna
- ladda musik
-
ringa Memira
- boka tid till fransarna
- ladda ner filmprog. till iPoden
- klacka om De svarta
- beställa linser
- skicka in till körkort
- skriva ner + & -
- messa Emma
- ny header          
- ringa WTC
- ny e-mailadress
- växla lite



Cheers mates!



Kommentarer
Postat av: Micie

du tänkte på de, vad har du för linser? eller vi har snackat om detta förut tror jag men hade de inte varit enklare för dig om du haft månadslinser nu när du ska iväg .. fast du kanske redan har de ;)

2009-10-23 @ 16:20:21
URL: http://micies.blogg.se/
Postat av: Louise

jo vi snackade nog om de men jag har månadslinser! de har jag haft hela tiden:) bara de att deändå blir typ ändå 7 sånna förpackningar jag ska ha med mig + ett par i reserv. men det förbrukar man ju, så ganska lugnt ändå!

2009-10-24 @ 20:50:53
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0