*Inför Aussie

G'day!
Nu har jag fixat mitt nya 3abonemang och fått ny mobil. Känns helt OK! Det sista nödvändiga inhandlades också idag. Igår och idag har jag också hållt på med att översätta mina betyg, så det är i fullgång vilket är bra. Därför den punkten är halvt överstruken... Imorn SKA jag fixa allt med mina konton och kort så jag slipper tänka mer på det.

TO DO-LIST
- fixa VISAkontot
- inloggningskoder till VISAt & Handelsbankenkontot
- skriva fullmakt
- avsulta abonem. Tele2
- skaffa 3
- maila WWF
- fixa USBminnet
- fixa utskrifterna av betyg, CV, intyg mm.
- översätta utskrifterna
- ladda musik

- ringa Memira
- boka tid till fransarna
- ladda ner filmprog. till iPoden
- klacka om De svarta
- beställa linser
- skicka in till körkort
- skriva ner + & -
- messa Emma
- ny header          
- ringa WTC
- ny e-mailadress
- växla lite


Cheers mates!




Kommentarer
Postat av: Louise

jävla skitsida! Varför blir ordet "boka" till en länk...?! :O kasst

2009-10-26 @ 22:42:31
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0