*Inför Aussie

G'day!
Idag har jag mått lite kass och nästan illa. Fast jag tror vad det är som spökar, nämligen vaccinet mot svininfluensan som jag tog igår... Jag hoppas iallafall verkligen det så jag inte håller på och bli sjuk nu.

Men efter lunch begav jag mig ut en runda på stan. Jag var på Handelsbanken och fixade koder till mitt konto hos dem och skrev en fullmakt til pappa så han kan hjälpa mig här hemifrån om något skulle klabba med kontot. Så det börjar arta sig lite nu på denna listan... :)

TO DO-LIST
- fixa VISAkontot
- inloggningskoder till VISAt & Handelsbankenkontot
- skriva fullmakt
- avsulta abonem. Tele2
-
skaffa 3
- maila WWF
- fixa USBminnet
- fixa utskrifterna av betyg, CV, intyg mm.
- översätta utskrifterna
- ladda musik

- ringa Memira
- boka tid till fransarna
- ladda ner filmprog. till iPoden
- klacka om De svarta
- beställa linser
- skicka in till körkort
- skriva ner + & -
- messa Emma
- ny header          
- ringa WTC
- ny e-mailadress
- växla lite


Cheers mates!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0