*Inför Aussie

G'day!
Igår fick jag efter myckt om och men, och minst 30 min med Skandiabankens support i örat, rätt på kontot till mitt VISAkort. Äntligen! Ska bara flytta över lite pengar nu och testa det samt att beställa fler inloggningskoder innan jag åker.

Och igår fick jag lite penga växlat. AUD, det vill säga AUstraliensiska Dollar, och lite Baht att ha på flygplatsen i Bankok. Visst, där är väl bankomater och de måste ju ta kort, men man vet ju aldrig! Känns skönare att ha lite matpengar på sig. Och så ja, lite pengar till när vi kommer fram till Oz så man slipper spring till bankomat direkt...

Jag har också fått en hel del musik nedladdat, så det går framåt!

TO DO-LIST
- fixa VISAkontot
- inloggningskoder till VISAt & Handelsbankenkontot
- skriva fullmakt
- avsulta abonem. Tele2
- skaffa 3
- maila WWF
- fixa USBminnet
- fixa utskrifterna av betyg, CV, intyg mm.
- översätta utskrifterna
- ladda musik

- ringa Memira
- boka tid till fransarna
- ladda ner filmprog. till iPoden
- klacka om De svarta
- beställa linser
- skicka in till körkort
- skriva ner + & -
- messa Emma
- ny header          
- ringa WTC
- ny e-mailadress
- växla lite


Cheers mates!



Kommentarer
Postat av: Lirri:D

Hoppas du får det fett kul o att du lever ut ditt liv så som du vill, fast tycker dock du missa en sak på din stuff to do:p BATRES:P ohh känns overkligt

2009-11-02 @ 01:09:09
Postat av: Louise

Sv: Tack sa jatte mkt!!! :D Det ska jag gora. haha vadda, tror du jag skriver upp honom pa ngn lista? ;) mm...

2009-11-03 @ 22:42:24
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0