*inför Aussie

G'day!

Jag tänkte köra lite regelbunden uppdatering nu inför resan! Någon som tycker det är kul kankse :)

Det verkar som vi nog har hittat boede i Sydney över nyår, på hostel YHA!! Wiiehoo :D Om vi har tur... Fast det låter egentligen för bra för att vara sant med tanke på att precis  allt  annat är fullbokat. Vårt enda hopp, om vi nu inte får något på YHA, är Damian som jag har snackat lite med. Det är en kompis till Stefan här på kontoret. Damian själv bor i Melbourne men han sa att han hade några kontakter i Sydney som han skulle höra med! Så vi håller alla våra tummar för det nu.

Och för varje dag som går kan jag kryssa av något på min To do-list. Det är tummen upp för det. Dock finns det en hel del punkter kvar och framförallt så är det de tyngst och jobbigaste som finns kvar... Men det löser sig, precis som allt annat:) Idag har jag iallafall kunnat kryssa av att ringa till Work and Travel, så inga frågetecken där om papperna och så längre. Och så har jag ringt Memira..........

TO DO-LIST
- fixa VISAkontot
- inloggningskoder till VISAt & Handelsbankenkontot
- skriva fullmakt
- avsulta abonem. Tele2
- skaffa 3
- maila WWF
- fixa USBminnet
- fixa utskrifterna av betyg, CV, intyg mm.
- översätta utskrifterna
- ladda musik
- ringa Memira
- boka tid till fransarna
- ladda ner filmprog. till iPoden
- klacka om De svarta
- beställa linser
- skicka in till körkort
- skriva ner + & -
- messa Emma
- ny header           (haha)
- ringa WTC
- ny e-mailadress
- växla lite



So that's all 4 now. Cheers mates


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0