Last night

Det blev bio igår! Det orkade vi med, eller framförallt jag...
Men jag måste säga att den där filmen Fame inte var så mycket att hänga i julgranen. Det bästa i hela filmen var den berömda Fame-scenen precis i början när de är i matsalen och alla tar fram sina instrument och börjar sjunga & dansa. Shit pommes säger jag om det bara! Och möjligtvis tjejen & killens upptädande på en bar i slutet. Men se, jag kommer inte ens ihåg namnen på dem. Eller jo, killens: Malik! Nej men den var lite tråkig och opersonlig. De bara hoppade fram och tillbaka, och nej...
Liksom de hade inte ens med den berömda Fame-låten eller Fame-hoppet på uppträdandet på skolan på slutet. Nej jag blev faktiskt lite besviken, som många andra verkade det som. Bra soundtrack som tusan dock!



Och det blev inte att vi käkade på Haket. Jag vet inte, där kanske inte är så bra. För utan att jag viste det hade Oscar<3 istället bokat bord på Oasen. Där har de fondue av många olika slag så det tog vi så klart! Kul och sitta och pilla lite:) Tillaga det själv... Och så massa olika såser och plock till. Smaskens! Det hade vatt riktigt gott med chokladfondue efteråt att doppa frukt i, jag ÄLSKAR det, men tyvärr var vi så otroligt mätta efter maten så vi orkade inte. Ska gå dit någon gång och beställa bara det :P


Sen bytade vi presenter också ju! Oscar fick en stickad tröja av mig som han har kollat på. Skit snygg! Ska visa den sen:) Och av honom fick jag ett armband som jag har önskat mig +en berlock från Tomas Sabo, men som jag hängde i armbandet jag fick som är från MQs märke Stockholm. Ska fota allt sen och lägga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0