Lite shopping

Nu kom vi precis hem hit igen efter en liten runda på stan:) Det blev ett långt, slappt linne från Gina att chilla på stranden i. Haha.

Sen en bok som faster Cissi skicka bud med att jag skulle få av henne, så det blev Shantaram! Den ska tydligen vara helt sjukt bra. Egentligen fick jag den av Simon i julklapp, men när jag inte läste den så lånade pappa & Christina med sig den till Grekland i somras. Så efter allt slit och släng med den pocketboken så gick den i sönder. Så nu skulle pappa egntligen köpt en ny till mig men så får jag de från Gina av honom istälet :P
 

Och till sist en beige BH, från Lindex, till alla toppar och klänningar som kräver en sådan utan axelremmar...

 


Sen var jag inne på Handelsbanken och satte in mina pengar som jag fick av farmor igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0