Mary Kay

Igår kväll var jag med Julia på homeparty hos en tjej som visade Mary Kay-produkter. Det var en hel del make-up men framförallt rengöringsprodukter, och det var de sistnämnda som jag blev mest imponerad över! Jag är så nöjd med mitt smink från TiKEi så jag ser ingen anledning till att byta... Men däremot så verkade alla ansiktskrämer och rengöringar väldigt genomtänkta och verkligen bra, och denna tjejen var själv ett vandrande bevis på att det fungerar! Vi fick också många värdefulla tips som man kan använda med alla rengörings- och make-upprodukter.

Detta märket startades av en kvinna som hette Mary Kay Ash på 60-talet i USA. Där borta är det väldigt  stort och populärt men det har inte riktigt slagit rot här i Scandinavien ännu tyvärr. I Staterna har man gämfört Mary Kay med Kanebo som är deras dyraste märke, och dessa två märken var på samma nivå trots prisskillnaden! Nu vill jag inte köpa på mig massa produkter för jag kan inte bära med mig allt i Oz, men när jag kommer hem ska jag nog titta igenom den där broschyren igen :)

    


Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

japp precis. en bild från OS och så har hon klistrat in sig själv ;P

2009-10-14 @ 12:21:21
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0