Monday, Lunes, Δευτέρα, Lunedí

Detta va då måndag på engelska, spanska, grekiska & italienska :) Men fråga mig inte hur man uttalar det grekiska...

Idag ska jag, mammi & Oscar<3 in till Helsingborg vid 16 och sen till Väla. Jag måste köpa mig en väska nu! Har kollat på ganska många men ingen som är min stil liksom. För den ska vara både snygg, praktisk & bra att packa lite i samt att ha en axelrem. Inte det lättaste att hitta denna väska med andra ord!

Sen ska jag och mamma teckna abonemang på 3, för att då ringer vi HELT GRATIS till varandra när jag är i Australien !!! Hur sjukt men bra är inte det? Alltså deras vanliga regler som gäller här hemma gäller även i Australien då, Italien, Storbritanien, Danmark och något mer land tror jag. Helt fantastiskt bra :D +att man får ny mobil på köpet, och bra sådana faktiskt! Så inget billigt mög som de inte får sålt annars... Så det blir en silver/svart eller svart/blå SonyEricsson för mig med Cyber-shot kamera. Sweet! Så perfekt, en mobil att ha det nya 3 i och kunna ringa hem med sen har jag det australiensiska kortet i den andra. Och pappa skulle kankse också fixa ett extra abonemang med 3 nu under tiden jag är iväg bara så vi kan snacka gratiiiiis.

Sen kommer det säkert bli lite mer som inhandlas:P



Visst, kankse inte "Oh-shit-jag dör-snygg". Men helt OK ändå om man får den:) Stilren. Och det behövs! För min nuvarande är nog inte sliten... Ska nog försöka få tag i något fodral så den inte slits så jädrans mycket i fickor, väskor, när den tappas mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0