P-i-n-s-a-m-t

Igår kväll tog jag och Micie oss en liten tripp till Väla. Bilder kommer sen i eftermiddag!



För övrigt så stör jag mig så extremt mycket på bruden på bilden här. Det är Camilla i Idol. Och då kankse ni tänker "hur fan orkar hon gå runt och störa sig på henne? Lägga energi på det..." För så hade nog jag tänkt! Men jag blir påmind om henne hela tiden (som på blogg.se's förstasida, repriser av Idol med mera) och då vill jag bara skrika.

Asså hon är så pinsam! Först i kvalet får hon skit dålig kritik av juryn och de tycker att hon är as kass. Sen ger de henne  ändå  ett av sina wildcards. HALLÅ liksom! Sen gör hon samma tabbe då i sitt uppträdande, samma fel, för andra gången och skämmer ut sig totalt när hon börjar säga emot juryn och trotsar dem. Och det värsta av allt, SVENSKA FOLKET RÖSTAR VIDARE HENNE, så nu är hon  med  i Idol... Pismat. Moa borde fått Camillas wildcard, för hon är fan bra. Så nu ska jag sluta titta på Idol för det suger k*k.

(+ den andra lilla insidenten ju om att hon trodde det var hon som gick vidare när det i själva verket var Carolina. Visst, hon hörde fel. Men OMG vad pinsamt)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0