Småland, Vetlanda, farmor <3

Här har det inte lett mycket arbete utfört idag... Men jag har ju haft lite annat att göra :)

Nu har iallafall jag och pappa kommit upp till farmor här i Vetlanda för några timmar sen, till VÄRLDENS BÄSTA farmor<3 Och jag fick en "liten" present av henne, bestående av väldigt många svenska rikstaler som mins sagt är ett värdigt bidrag till min kommande resa! Så efter en god middag avnjuter vi nu efterrätt i form av kaffe & glass till filmen Änglar & Demoner. Och jag som trodde att det var DaVincikoden som jag såg i somras with the gang, men det var uppenbarligen denna... Tabbe! Men den är grymt bra ju så det är ingen större fara :) Det gör dock att jag har möjlighet till sånt här under filmens gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0