Spa & delfiner

Nu går jag och nästan längtar ihjäl till på torsdag:) Och då undrar ni kanske vad jag ska göra på en torsdag som kan vara så satans kul... Men då ska faktiskt jag, mammi & sis köra upp till Norrköping där vi ska bo på Kolmårdens hotell som heter Vildmarkshotellet.

Så på torsdag är det behandlingar inbokade på deras spa, eller snart iallafall för jag har precis bestämt mig för vilken jag vill ha. Sen på fredag ska vi "leka" med DELFINER inne på Kolmården!!! För att säga simma är ju inte riktigt rätt eftersom man inte får vara I bassängen med dem, men man får typ klappa dem, leka med dem lite uppe på land så att säga, mata dem och så där... Det har typ varit min dröm sen jag var liten så nu fick jag det av mamma i studentpresent.



Och nu ser man ju då inte bilden så bra som jag hade tänkt mig... Men näst längst ner står det iallafall "Vildmarkskombination" vilket innebär att man får välja två 25 min behandlingar till priset av en 50 min, annars hade det blivit dyrare att köpa var för sig liksom. 
Så då tror jag att det blir en helkroppsskrubb med ansiktsmask och sen en fotbehandling men varma kaffebönor som peelar, fotcreme och benmassage efteråt! Funderar på att köpa till ett kurbad där man får välja "behandling" mot stress, trötthet, stelhet osv. beroende på vad man nu behöver. Men vi får väl höra med mammi vad hon säger om det:)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0